onsdag 5 maj 2010

Idag har jag fått hem "Äppelboden" Nu återstår målning inne och ute och allt kul pyssel runtomkring. Bodnedsläppet gick bra men ett par äppelträd gick sönder när lastbilen körde upp på gården. Själv måste jag gå upp och sätta mig på trappan till vårt hus för jag var inte till någon nytta alls nere vid vägen.
På nedre bilden har vår katt "Mysan" kollat in kojan (även under) och spanar nu in den från ett äppelträd. Det stora äpplet nere på planen är gjort i trä och kom nu till sin rätt.

5 kommentarer:

  1. Din nya bod ser jättefin och mysig ut, det blir nog bra detdär. Så äntilgen får du öppna färgburkarna o sätta igång.

    SvaraRadera
  2. Bamsestort grattis Eva!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Det ser jätte trevligt ut. Jag förstår precis hur roligt det känns. STORT lycka till.

    SvaraRadera
  4. Åh... en sådan liten "egen" stuga vill jag också ha... har kollat runt lite bland friggebodarna men ännu inte riktigt hittat vad jag söker!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Lycka till - det blir toppenkanon!

    SvaraRadera