torsdag 20 maj 2010

Här kommer lite bilder från Äppelboden. Pysslar och plockar nu. Men har inte riktigt fått allt på plats ännu. Godiset på bilden är från LaPraline  och gummikrukorna är från Tade i Frankrike. De är tillverkade av återvunna bildäck.
Den träfärgade hyllan har jag fått av en väninna. Tack! Iden har jag nu lite löpare, pannlappar och kökshanddukar med olika motiv.
På den undre bilden finns en tovad äppelkudde som jag gjorde ifjol och 2 handstickade barnjumprar. Den ena har jag färgat garnet i blått och grönt och då blev det så här.

4 kommentarer:

  1. Nu vill jag nog komma och hälsa på snart , så att jag får se allt det fina med egna ögon.

    SvaraRadera
  2. Så gärna! Du är välkommen!

    SvaraRadera
  3. oj vad fint det ser ut! Har dörren ändrat färg? den är rödare nu :-)

    SvaraRadera
  4. Så fint och färdigt det börjar bli, du har då inte latat dig i det fina vädret.

    SvaraRadera