måndag 7 juni 2010

Äntligen är dagen med stort D här. Imorgon öppnar jag Äppelboden för sommaren. Ska bli jättekul och jag hoppas att många hittar hit. Här är vägskylten som jag målade och fixade upp längs vägen.
Nu blommar alla äppelträd här på norra Åland. Jättevackert ! Så passa på att komma ut och titta på dem också. Men skynda er för det varar bara några dagar...
Har hunnit med lite hantverk mellan allt målande och fixande med boden. Här är några halsband som är tovade, broderade och med lite pärlor emellan.

3 kommentarer:

  1. Det ser jättemysigt ut, hoppas du får mycket kunder som hittar dit. Jag skall komma och hälsa på så fort jag får en stund över.

    Lycka till.
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Lycka till med äppelboden. Du har ordnat det så fint! Du kommer nog få många kunder i sommar.

    SvaraRadera